POLITICA DE RETUR ȘI FORMULARUL DE RETUR

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor și a prezentei Politici de retur, fiind în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță

Produsele care fac obiectul comenzilor plasate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 5 zile calendaristice de la data primirii acestora – pentru expeditii fizice și 24 de ore – pentru produse digitale. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 și art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014, în termen de 5 zile calendaristice începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului sau în termen de 24 de ore pentru produse digitale.

Returnarea produselor de către Consumator în maximum 5 zile de la data primirii acestora – pentru expeditii fizice și 24 de ore – pentru produse digitale prin comunicarea retragerii din contract prin solicitarea de retur transmisă pe contact@cristelageorgescu.ro trebuie făcută cu aceleași mijloace cu care au fost și livrate (folosind aceeași firmă de curierat cu care au fost livrate produsele). CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL va trimite curierul să ridice produsul/produsele. Retururile nu se vor expedia niciodată de către Client către CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL cu plata ramburs. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de firma de curierat cu care au fost livrate produsele.

CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL are dreptul ca, atunci când consideră că acțiunile clientului au fost cu rea-voință, să solicite acestuia daune interese, în condițiile legislației în vigoare. De asemenea, CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL își rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.

Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor (cutie, bax etc.).

Toate retururile vor fi trimise pe adresa comunicata de CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL în urma primirii solicitării de retur prin email la contact@cristelageorgescu.ro. Retururile trimise pe adresa sediului social al companiei CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL nu vor fi acceptate, sediul operațional la care produsele pot fi procesate fiind adresa sus-menționată.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014.

CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maximum 30 zile calendaristice) de la data informării CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, cu condiția să fi primit produsul returnat în termenul legal de 5 zile de la data retragerii din contract anunțată de Consumator sau 24 de ore în cazul produselor digitale.

Pentru retragerea din contractul de prestări servicii educaționale (cursuri, ateliere, grupuri de lucru), consumatorul suportă costurile retragerii dacă:
(a) a solicitat expres sau a consimțit ca prestarea să înceapă înainte de
sfârşitul perioadei de 14 zile menţionate la art. 9 din OUG 34/2014;
(b) consumatorul a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi pierde dreptul de retragere în momentul în care îşi dă consimţământul;

Dacă retragerea se face în maximum 24 de ore de la începerea prestării serviciului și fără punctele (a) și (b) de mai sus, CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL poate alege totuși să ramburseze consumatorului contravaloarea serviciilor achitate, minus o sumă proporţională cu ceea ce s-a furnizat în primele 24 de ore, în raport cu acoperirea totală a contractului. Suma proporţională care trebuie plătită către CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL de către consumator este calculată pe baza preţului total convenit în contract. Se adaugă contravaloarea taxei de administrare și procesare  în valoare de 3% din valoarea rambursata.

Dacă retragerea consumatorului se face peste 24 ore de la începerea prestării serviciului,  CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL contravaloarea serviciilor nu se mai rambursează.

Dacă o comandă este returnată integral, CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL va returna contravaloarea produselor, dar nu și costul transportului cu care comanda a fost livrată către Consumator. Dacă a fost un retur parțial (doar o parte din produsele dintr-o comandă) atunci CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL va returna doar valoarea produselor returnate.

Rambursarea banilor se va face prin mijloace electronice (card pentru comenzile achitate cu card, ordin de plată pentru comenzile care au fost achitate prin transfer bancar).

CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului, verificarea sa și acceptarea returului. Suma care va fi returnată va fi calculată în funcție de integritatea produsului și posibilitatea de a fi revândut ca produs resigilat, dar nu mai mult de –40% din valoarea achitată de Consumator.

Conform O.U.G. nr. 34/2014, clientul trebuie să furnizeze datele complete necesare returnării. Adresa de retur va fi comunicată în urma primirii cererii de retur. După primirea produsului returnat, un specialist va examina integritatea produsului și o va comunica prin e-mail către CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL.

CRISTELA GEORGESCU EDUCATION SRL are dreptul de a refuza returul în următoarele situatii (vezi și tabelul de la final):

  • în cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit ori număr de serie diferit;
  • în cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 5 zile calendaristice de la data intrării în posesie a bunului fizic sau 24 de ore pentru produsele digitale;
  • în cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul livrat;
  • etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori, după caz, eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
  • produsele sigilate și care au fost desigilate și deteriorate de consumator;
  • bunuri care sunt, după livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • dacă în comanda livrată existau mai multe produse identice și toate au fost desigilate.

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Consumator, acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere a produsului/produselor.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou (ambalaj deschis, deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Consumator, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Consumator.

Dacă transmiteți o solicitare de retur înseamnă că ați citit și sunteți de acord cu politica noastră privind returul.

STAREA PRODUSULUI RETURNATDEDUCERE DIN VALOAREA PRODUSULUI
Fără ambalaj carton/Folie protectoare10%
Copertă zgâriată25%
Deteriorat (pagini/colțuri rupte sau îndoite)50% cărți, nu se acceptă retur la CD
Pagini pătate sau lipsăNu se acceptă retur

 

>